Kysely jäsenistölle & muille cuvacien ystäville: mistä aiheista koostuisi mielenkiintoinen tapahtuma, Luentopäivä 2017?

Slovakianpaimenkoirayhdistys voi järjestää vuonna 2017 luentopäivän, mikäli kiinnostusta tarpeeksi löytyy. Nyt kannattaa siis kertoa, mitkä aiheet kiinnostaisivat juuri sinua!

Pyydämme vastaajia antamaan vastauksensa sillä asenteella, että vastaaja on 1) Valmis maksamaan tapahtumaan osallistumisesta kohtuullisen summan (esim. 10 - 15 euroa) JA 2) Valmis ajamaan vaikka tunnin - pari tapahtumaan päästääkseen. Vastaaminen tapahtuu tietysti sitoumuksetta mutta mitä tarkemman kuvan yhdistyksen hallitus saa sekä toiveista että osallistumishaluista, sitä paremmin hallitus osaa mahdollisen tapahtuman suunnitella.

Luentoaiheet, ruksaathan KAKSI eniten sinua kiinnostavaa, kiitos!*
#1 Koirien kivut
#2 Ensiapu koirille
#3 Pelastuskoiratoiminta
#4 Koirien lihashuolto
#5 Koirat, omistajat ja lainsäädäntö
#6 Koirien ruokinta
#7 Koirat näyttelytuomarin silmin
#8 Muut aihealueet, mitkä? Kirjoitathan toiveesi/ ideasi alla olevaan kenttään, kiitos.
Minua kiinnostavat nämä aihealueet:
Muut mietteeni tapahtumaan liittyen:

Annathan vielä yhteystietosi, jotta voimme olla tarvittaessa yhteydessä TÄMÄN asian tiimoilta, kiitos! Yhteystietojen antaminen ei ole suinkaan pakollista mutta esim. paikkakuntatiedon avulla hallitus pystyy paremmin arvioimaan, missä tapahtuma kannattaisi mahdollisesti pitää.

Nimeni
Paikkakuntani