Jäsenhakemus Slovakianpaimenkoirayhdistys ry:hyn

Liittymistä varten pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen ja suorittamaan jäsenmaksun yhdistyksen tilille FI28 1085 3000 3173 62 (NDEAFIHH). Käytäthän maksaessasi viitettä 20174, kiitos.

Maksuohje: varsinainen jäsen 30 euroa, perhejäsenet 10 euroa eli esim. varsinainen jäsen ja perhejäsen yhteensä 40 euroa. Jos haluat liittyä perhejäseneksi, täytä lomakkeeseen varsinaisen jäsenen tiedot ja kohtaan puoliso tai lapset omat yhteystietosi: nimi, täydellinen osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Jäsenmaksu 10 euroa per perhejäsen, käytäthän viitettä 20174, kiitos.

Voit ilmoittaa tällä lomakkeella myös muuttuneet yhteystietosi, mainitsethan tässä tapauksessa asiasta vielä erikseen Lisätietoja-kentässä.

Nimi*
Osoite*
Postinumero ja -toimipaikka*
Puhelinnumero*
Sähköpostiosoite*
Kotisivut

Varsinaisen jäsen lisäksi perhejäsenyyttä hakevat

Puoliso
Lapset

Alla olevaan kenttään voit antaa vielä lisätietoja, kuten esimerkiksi kenen tililtä jäsenmaksu suoritetaaan. Voit tässä myös ilmoittaa, jos maksat jäsenmaksun yhteydessä kotisivujen linkkimaksun tai lähettää muita kommentteja ja kysymyksiä jäsenyyteen liittyen.

Lisätietoja

Jos lomakkeen lähettäminen ei onnistu, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen slovakianpaimenkoirayhdistys@gmail.com, kiitos!