Vuosi 2017 - varmistuneet tapahtumat

Tapahtuma Koirat.comissa ja Facebookissa

Lokakuu Marraskuu Joulukuu

12.02.2017, Kasvattajapäivä 2017 Lahdessa

Slovakianpaimenkoirayhdistyksen jalostustoimikunta järjestää kasvattajapäivän sunnuntaina 12.2.2017 Renkomäen hallissa (Simolankatu 2, 15680 Lahti).

Päivän aikana on tarkoitus käydä läpi cuvacien JTO:ta ja PEVISA:a asiantuntija-alustuksen sekä terveys-ja kasvattajakyselyiden
vastauskoontien pohjalta. Pyrimme saamaan mukaan myös koirien luonnetta käsittelevän osuuden.

Alustava ohjelma:

Kello 10 tilaisuuden avaus

Kirsi Sainio - JTO jalostuksen apuna ja terveyskyselyiden merkitys koiranjalostuksessa (alustava otsikko)

kahvitaukoja sopivissa väleissä

Keskustelua tulevasta Slovakianpaimenkoirayhdistyksen JTO:sta terveyskyselyiden ja kokemusten pohjalta

Kello 15 loppusanat

Kasvattajapäivään mahtuu mukaan 20 henkilöä, tilaisuus on yhdistyksen jäsenille maksuton, ja ei jäsenille osallistuminen maksaa 15 €/hlö. Ilmoittautuminen sähköpostitse jalostus.cuvac@gmail.com viimeistään 31.1.2017. Tervetuloa!

18.02.2017 Ystäväpäivätapahtuma 2017 Porvoossa klo 10 alkaen

Tapahtuman ohjelmassa koirien sosiaalistamista yhteisharjotuksissa, rallytokon alkeita ja ruokailu. Ohjelma löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Tervetuloa haltiavuorelaiset sekä muut cuvac-harrastajat!

- Virve Mikkola

20.05.2017 Match Show, Alavus

Slovakianpaimenkoirayhdistys järjestää Match Shown, jossa oma kehä suurille laumanvartijaroduille, pennuille, lapsi & koira -kehä, lapsi & lelu -kehä sekä tietysti muille isoille ja pienille koirille omat kehänsä. Tervetuloa kaikenkarvaiset koirat ja koirien ystävät! Ennakkoilmoittautuminen alkanut.

10. - 11.06.2017 Cuvac-Cäpinät 5, Alavus, Tuuri

Nuotiokeskusteluja, koira-aktiviteetteja, saunomista, isäntänä Visa Marttila.

Kennelliiton koiranäyttely, Miljoonakoira 2017

07. - 09.07.2017 Yhdistyksen kesäpäivät, Jaala, Aurantola

Ohjelmassa yhdistyksen 40-vuotisjuhlat, jäsenkokous ja paljon muuta yhteistä ohjelmaa. Sunnuntaina kesäpäivänäyttely, joka järjestetään Nastolassa SSKY:n erikoisnäyttelyssä. Ilmoittautuminen SSKY:n kautta 10.06. mennessä, ilmoittautumaan pääset tästä.

03.09.2017 Match Show, Porvoo

Slovakianpaimenkoirayhdistys järjestää Match Shown , jossa oma kehä suurille laumanvartijaroduille, pennuille, lapsi & koira -kehä, lapsi & lelu -kehä sekä tietysti muille isoille ja pienille koirille omat kehänsä. Lisäksi Isäntä & koira -kehä! Tervetuloa kaikenkarvaiset koirat ja koirien ystävät! Tapahtuman tiedot löytyvät Koirat.comissa ja Facebookissa

07.10.2017 Yhdistyksen syyspäivät, Sappee, Sappeen Ratsutila

Sappeentie 396, 36450 SALMENTAKA, ks. Google Maps -linkki.

Ohjelmassa ainakin jalostustarkastus ja yhdistyksen syyskokous, ohessa ruokailua, lenkkeilyä ja hevostelua! Ohjelma löytyy täältä!