Jäsenyys

Yhdistyksemme toiminta on monipuolista. Yhdistys pyrkii hoitamaan slovakiancuvac-rodun asioita Suomessa, jakaa tietoa rodusta ja puolustaa sen oikeuksia, sekä tietysti edistää puhdasrotuisten slovakiancuvacien jalostusta.

Yhdistys on myös jäsenenä Salpausselän Kennelpiirissä ja Suomen Seurakoirayhdistyksessä.
Jäsenilleen yhdistys toimittaa Meidän cuvac -lehteä, joka on avoin foorumi jäsenten jutuille ja yleiselle keskustelulle meitä kaikkia kiinnostavista asioista. Myös tietoa nimenomaan slovakiancuvaceja koskevista asioista ja yleensä koirista julkaistaan aina kun sopivaa materiaalia löytyy. Yhdistykselllä on myös oma FB-ryhmänsä, johon kuuluminen ei edellytä jäsenyyttä: https://www.facebook.com/groups/cuvacFI/

Slovakianpaimenkoirayhdistys järjestää jäsenilleen myös jäsentapaamisen kahdesti vuodessa. Syksyisin pidetään Syystapaaminen, jonka yhteydessä pidetään syyskokous ja jalostustarkastus. Joka kesä järjestetään myös yhdistyksen Kesäpäivät. Tapahtumista lisää tietoa löytyy Tapahtumakalenterista.

Myös uudet ideat toimintamme kehittämiseksi ovat tervetulleita! Lähetäthän meille ideat, risut & ruusut sekä kaiken muun palautteen yhteydenottolomakkeella. Hallitus käsittelee jatkuvasti kokouksissaan saapuneita viestejä.

Jäsenmaksut 2017
Varsinainen jäsen 30 euroa
Perheenjäsen 10 euroa
Linkkimaksu 15 euroa

Jäseneksi halutessasi toimi näin:

Lähetä jäsenhakemus sähköisesti lomakkeella ja suorita jäsenmaksu yhdistyksen tilille FI28 1085 3000 3173 62 (NDEAFIHH). Käytäthän maksaessasi viitettä 20174, kiitos!

Slovakianpaimenkoirayhdistys ry:n hallitus päättää jäseneksi hyväksymisestä kokouksissaan.
Otamme yhteyttä mahdollisimman pian jäsenhakemuksen ja -maksun saatuamme (jos maksua ei makseta raukeaa jäsenhakemus).

Jäsenmaksun maksaminen (myös vanhat jäsenet)
Kun olet maksanut Meidän Cuvac -lehden vuoden ensimmäisessä numerossa ilmoitettavan jäsenmaksun, niin laita yhdistyksen rahastonhoitajalle sähköpostia jossa ilmenee seuraavat tiedot:
Varsinaisenjäsenen nimi
ja myös nämä jos seuraavista olet maksanut:
Perheenjäsen (nimi/nimet)
Linkkimaksu

Ilmoita viestissä myös jos maksaja on eri kuin varsinainenjäsen, niin osaamme kohdistaa tulleen maksun oikeaan ihmiseen.

Rahastonhoitajan yhteystiedot: Minna Lehesniemi, minna.lehesniemi@gmail.com, 045 - 6727 117.